Cover von Marketing für Dummies opens in new tab

Marketing für Dummies

Author: Search for this author McMurtry, Jeanette Maw (author)
Statement of Responsibility: Jeanette Maw McMurtry ; Übersetzung aus dem Amerikanischen von Oliver Fehn und Hartmut Strahl ; Fachkorrektur von Alexander Deseniss
Year: 2024
Publisher: Weinheim, Wiley-VCH
Media group: Buch
available

Copies

BranchLocationsStatusReservationsDue dateFloor plan
Branch: Hauptstelle Locations: Hkm McMu Status: available Reservations: 0 Due date: Floor plans: Floor plan

Content

Einführung in alle Bereiche des Marketings mit aktuellen Trends, Konzepten und Strategien, vor allem für den praktischen Einsatz in Unternehmen.

Details

Author: Search for this author McMurtry, Jeanette Maw (author)
Statement of Responsibility: Jeanette Maw McMurtry ; Übersetzung aus dem Amerikanischen von Oliver Fehn und Hartmut Strahl ; Fachkorrektur von Alexander Deseniss
Medium identifier: BS - Sachbuch
Year: 2024
Publisher: Weinheim, Wiley-VCH
opens in new tab
Classification: Search for this systematic Hkm
Search for this subject type
ISBN: 9783527720897
Description: 6., überarbeitete und aktualisierte Auflage, 405 Seiten, Illustrationen, schwarz-weiß
Original title: Marketing for dummies
Media group: Buch